Το Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής
Ανάπτυξης του Πανεπιστήμιου Θεσσαλίας (ΜΧΠΠΑ) και η πρωτοβουλία Ιmagine
the City, συνεργατικός σχηματισμός για την ανάδειξη της ταυτότητας του
τόπου και την αστική αναγέννηση, διοργανώνουν το 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing & Branding Τόπου, 30 Μαρτίου με 1η Απριλίου στο Βόλο.
Μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας, εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης, δημιουργοί και επαγγελματίες από τους χώρους του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας, της αρχιτεκτονικής και της πολεοδομίας, της γραφιστικής, του επιχειρηματικού χώρου και του εμπορίου, του τουρισμού και του πολιτισμού συναντώνται για ένα τριήμερο ενημέρωσης, δικτύωσης και ψυχαγωγίας με επίκεντρο τη Στρατηγική Προβολή και Ταυτότητα των ελληνικών τόπων.
Σκοπός της συνάντησης είναι η οριοθέτηση του αντικειμένου Marketing & Branding Τόπου, η ανταλλαγή γνώσης, εμπειρίας και ιδεών, και η δημιουργία συνεργιών ανάμεσα σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα αλλά και την κοινωνία των πολιτών με απώτερο στόχο την αστική αναγέννηση και περιφερειακή ανάπτυξη.
Το διεπιστημονικό πρόγραμμα περιλαμβάνει πάνω από 140 εισηγήσεις ομιλητών, ανάμεσα στους οποίους και ο Peter Economides, βασισμένες σε 10 θεματικού άξονες που καλύπτουν θέματα όπως:
Tαυτόχρονα υπάρχουν και πολλές παράλληλες εκδηλώσεις, όπως έκθεση αρχιτεκτονικής και πολεοδομίας από το Imagine the City, έκθεση αφίσας του διαγωνισμού "Μια πόλη 7000εκ2" που είχαμε αναφέρει παλιότερα, έκθεση φωτογραφίας, μουσικές συναυλίες, graffiti/ τοιχογραφίες, workshop parkour, performance σύγχρονου χορού και μουσικής, εργαστήρια για παιδιά και φωτιστικές εγκαταστάσεις.
Μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας, εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης, δημιουργοί και επαγγελματίες από τους χώρους του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας, της αρχιτεκτονικής και της πολεοδομίας, της γραφιστικής, του επιχειρηματικού χώρου και του εμπορίου, του τουρισμού και του πολιτισμού συναντώνται για ένα τριήμερο ενημέρωσης, δικτύωσης και ψυχαγωγίας με επίκεντρο τη Στρατηγική Προβολή και Ταυτότητα των ελληνικών τόπων.
Σκοπός της συνάντησης είναι η οριοθέτηση του αντικειμένου Marketing & Branding Τόπου, η ανταλλαγή γνώσης, εμπειρίας και ιδεών, και η δημιουργία συνεργιών ανάμεσα σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα αλλά και την κοινωνία των πολιτών με απώτερο στόχο την αστική αναγέννηση και περιφερειακή ανάπτυξη.
Το διεπιστημονικό πρόγραμμα περιλαμβάνει πάνω από 140 εισηγήσεις ομιλητών, ανάμεσα στους οποίους και ο Peter Economides, βασισμένες σε 10 θεματικού άξονες που καλύπτουν θέματα όπως:
- Καινοτόμα και ερευνητικά εργαλεία για την ανάπτυξη πόλεων και περιφερειών
- Συμμετοχικός σχεδιασμός
- Τοπικός πολιτισμός και φεστιβάλ
- Βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη
- Προσέλκυση επενδυτών και επιχειρήσεων
- Αξιολόγηση διαδικασιών marketing & branding
- Η Eικόνα του Tόπου: αρχιτεκτονική,πολεοδομία design
- Eπικοινωνία Ταυτότητας Τόπου: communication design, logo design
- Nation Branding: H διεθνής προβολή της Ελλάδας
- Place e-marketing & Κοινωνική δικτύωση
Tαυτόχρονα υπάρχουν και πολλές παράλληλες εκδηλώσεις, όπως έκθεση αρχιτεκτονικής και πολεοδομίας από το Imagine the City, έκθεση αφίσας του διαγωνισμού "Μια πόλη 7000εκ2" που είχαμε αναφέρει παλιότερα, έκθεση φωτογραφίας, μουσικές συναυλίες, graffiti/ τοιχογραφίες, workshop parkour, performance σύγχρονου χορού και μουσικής, εργαστήρια για παιδιά και φωτιστικές εγκαταστάσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου